Vejle Dyrehospital

Vejle Dyrehospital har under samme tag både en almindelig dyreklinik og et større, avanceret Dyrehospital.

Vejle dyrehospital ejes af dyrlægerne Simon Grove og Jesper Ørsnes Christoffersen.

Dyrehospitalet råder over 600 kvadratmeter dyreklinik og dyrehospital – har fælles personale bestående af  5 dyrlæger med efteruddannelse i kirurgiske og medicinske behandlinger af hunde & katte og andre mindre smådyr. Derudover har vi 5 autoriserede Veterinærsygeplejersker, en veterinærsygeplejerskeelev, en rengøringsassistent og en bogholder.

Vejle Dyrehospital modtager lokale vejlensere såvel som henviste klienter fra hele Trekantsområdet, store dele af Fyn samt Midt- og Sønderjylland.

Vejle Dyrehospitals mission er at give vore patienter den fagligt bedst mulige behandling og en optimal veterinærsygepleje.

Alle hverdage :  8.00 – 17.00 :  75821600

Fransk bulldog fra Bredballe der kigger ind i kameraet